مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:152023-12-06فرهنگي

ثبت جهانی 3 اثر، پرسش های فروتن و دختر بیتا فرهی


ثبت سه اثر ناملموس ایران در یونسکو، توصیه ضرغامی به شادی، اظهارات علی فروتن درباره تئاتر کودک، حرف ها و پرسش های دختر بیتا فرهی درباره بیماری مادرش، - 4 نمایش جدید در ایرانشهر، اهدای نشان ویژه کشور اتریش به هوشنگ الهیاری، تشکیل شورای ملی موسیقی، معرفی داوران 4 بخش جشنواره تجسمی فجر و انصراف احمد عربانی از داوری و کشف یک سکه عتیقه با فلزیاب از اخبار فرهنگی 15 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه 15 آذرماه سه پرونده صعود کرد.

بیشتر بخوانید: چرا ایران ثبت تذهیب را با 4 کشور دیگر شریک شد؟ توصیه ضرغامی به شادی در ادامه، عزت الله ضرغامی در جمع مدیران گردشگری کشور، بر ضرورت توجه و برنامه ریزی برای شادی مردم تاکید کرد.

معاون گردشگری هم پیگیری پلمب اماکن اقامتی را ضروری دانست.

همچنین رییس انجمن خدمات مسافرتی توجه ها را به تقاضای بالای سفر از چین و روسیه و استفاده از ظرفیت بازارهایی مانند افغانستان به جای گردشگران اروپایی جلب کرد.

علی فروتن: برای تئاتر کودک باید کلیه خود را بفروشیم علی فروتن از اجرای دوباره نمایش دوره گردها در تهران و دیگر شهرها خبر داد اما در عین حال وضعیت تئاتر کودک را فاجعه خواند و گفت: کسی که می خواهد کار کودک روی صحنه ببرد، باید کلیه ها و قلوه های خود را بفروشد! فرزند بیتا فرهی: مادرم رفتنی نبود دختر بیتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی 3 اثر، پرسش های فروتن و دختر بیتا فرهی

ثبت جهانی 3 اثر، پرسش های فروتن و دختر بیتا فرهی