مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-30اقتصادي

تخمین سهم صنعت رنگ و رزین از اقتصاد/ مزیت های صادراتی صنعت رنگ


یک فعال صنعت رنگ با بیان اینکه سهم رنگ، رزین و پوشش های صنعتی در تولید ناخالص ملی در حدود چهار تا پنج درصد است، گفت: دسترسی به مواد اولیه، نوع موقعیت لجستیکی ایران به عنوان کریدور مرکزی منطقه برای ایران یک مزیت صادراتی ایجاد کرده است.

- یک فعال صنعت رنگ با بیان اینکه سهم رنگ، رزین و پوشش های صنعتی در تولید ناخالص ملی در حدود چهار تا پنج درصد است، گفت: دسترسی به مواد اولیه، نوع موقعیت لجستیکی ایران به عنوان کریدور مرکزی منطقه برای ایران یک مزیت صادراتی ایجاد کرده است.

سامان جودت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ارزش بازار داخلی و خارجی صنعت رنگ، رزین و پوشش های صنعتی نسبت به سال گذشته در حدود شش درصد افزایش یافته، اظهار کرد: رنگ و رزین ها، نوعی پوشش تخصصی هستند که کاربردهای فراوانی از جمله تولید، ساخت و ساز و حمل و نقل دارند.

این پوشش ها به گونه ای فرموله شدند که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی مثل آب و هوا، مواد شیمیایی و ساییدگی دارند و به همین دلیل نیازهای منحصر به فرد محیط های صنعتی و خانگی را برآورده می کند.

وی با تاکید بر اینکه صنعت رنگ و رزین و پوشش های صنعتی کشور برای افزایش توان رقابتی به معرفی بیشتر نیاز دارد، گفت: حضور فعالان این صنعت در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی می تواند به تبادل اطلاعات فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخمین سهم صنعت رنگ و رزین از اقتصاد/ مزیت های صادراتی صنعت رنگ

تخمین سهم صنعت رنگ و رزین از اقتصاد/ مزیت های صادراتی صنعت رنگ