مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-24ورزشي

پیمایش دریایی بادبانی گرامی داشت روز نیروی دریایی برگزار می شود


اولین پیمایش دریایی بادبانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه پیکان و روز نیروی دریایی از بندرانزلی تا نوشهر برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان اولین پیمایش دریایی بادبانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه پیکان و روز نیروی دریایی از بندرانزلی تا نوشهر برگزار می شود.

اولین پیمایش دریایی بادبانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه پیکان و روز نیروی دریایی توسط هیئت بادبانی منطقه آزاد انزلی و همکاری هیئت بادبانی استان مازندران و پشتیبانی و حمایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد انزلی توسط 6 ورزشکار از منطقه آزاد انزلی تا دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از شنبه 4 آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی این رویداد علاوه بر پاسداشت یاد شهدای ناوچه پیکان، جهت ادای احترام به دریانوردان نیروی دریایی ارتش و قدردانی از تلاش های این دریادلان و نیز معرفی و توسعه فعالیت های دریامحور به ویژه ورزش بادبانی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری برنامه ریزی و به اجرا در آمده و امید است گامی موثر در این راه برداشته شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمایش دریایی بادبانی گرامی داشت روز نیروی دریایی برگزار می شود

پیمایش دریایی بادبانی گرامی داشت روز نیروی دریایی برگزار می شود