مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-12بين الملل

کرملین: دیدار بایدن با زلنسکی جلوی پیشرفت ارتش روسیه را نمی گیرد


سخنگوی کرملین روز سه شنبه با اشاره به دیدار روسای جمهور اوکراین و آمریکا گفت، نتیجه این نشست نه وضعیت در خط مقدم اوکراین و نه پیشرفت «عملیات نظامی ویژه روسیه» را تغییر خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کرملین روز سه شنبه  اعلام کرد که از نزدیک دیدار جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی ، همتای اوکراینی او در واشنگتن را دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین در یک نشست خبری گفت که نتیجه این نشست نه وضعیت در خط مقدم اوکراین و نه پیشرفت عملیات نظامی ویژه روسیه را تغییر خواهد داد.

پسکوف اظهار داشت: در اینجا، البته، برای همه مهم است که بفهمند ده ها میلیارد دلار به اوکراین کمکی به موفقیت در میدان نبرد نکرد.

ده ها میلیارد دلار دیگر که اوکراین می خواهد به اقتصادش تزریق شود نیز محکوم به همین شکست خواهد بو.

رییس جمهور اوکراین در جریان سفر به آمریکا و در راستای تلاش برای تداوم جلب حمایت های این کشور در جنگ با روسیه عنوان کرد هر گونه تاخیر در کمک به اوکراین به نفع پوتین است.

سخنگوی کرملین  با استناد به اطلاعات خاص گفت که دستگاه اطلاعاتی روسیه به این نتیجه رسیده است که غرب در حال آماده شدن برای جایگزینی زلنسکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: دیدار بایدن با زلنسکی جلوی پیشرفت ارتش روسیه را نمی گیرد

کرملین: دیدار بایدن با زلنسکی جلوی پیشرفت ارتش روسیه را نمی گیرد