مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:212023-12-09سياسي

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مجید امامی دبیر شورای عالی فرهنگی عمومی کشور ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان در سالن شهدای استانداری اظهار کرد: رسیدن به موفقیت و برنامه ها موانعی دارد که با کمک مردم و مسؤولان باید به دنبال آن باشیم.

وی با بیان اینکه باید ابتدا هویت جمعی که در شهرستان وجود دارد را سنجید، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید مرکز زیست بوم فرهنگی باشد و این زیست بوم گرایی نکته مهمی است که در احیای سنت ازدواج سالم، ساده و بهنگام مؤثر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه تا زیست بوم خانواده در استان کشف نشود، نمی توان تصمیمی گرفت، بیان کرد: برای نیازهای کشور باید برنامه محوری تهیه شده و برنامه ها را گام به گام پیگیری کنیم که در این راستا باید از دستگاه ها حمایت کرده و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت هفته های فرهنگی استان ها انجام شده است، گفت: ایجاد هفته فرهنگی برای هر استان احیای شادی در استان هاست که نشاط سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.

امامی با بیان اینکه ابتدا باید اعتبارات خود را در اختیار هویت جمعی قرار دهیم تا بعد اعتبارات ملی برسد، گفت: فرهنگ بر دوش مردم و حیات اجتماعی ما بوده است برای مثال ابزار مالی وقف صدها سال است که فرهنگ ما را حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند