مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-15اقتصادي

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تأمین است


رییس اتحادیه علافان، آجیل و خشکبار فروشان اردبیل گفت: طی بازدید میدانی از بازار آجیل فروشان کالاهای مورد نیاز به وفور و با قیمت مناسب در بازار موجود است و واردات برخی از کالاها از جمله بادام هندی راه حل های قانونی می طلبد.

- ایسنا/اردبیل رییس اتحادیه علافان، آجیل و خشکبار فروشان اردبیل گفت: طی بازدید میدانی از بازار آجیل فروشان کالاهای مورد نیاز به وفور و با قیمت مناسب در بازار موجود است و واردات برخی از کالاها از جمله بادام هندی راه حل های قانونی می طلبد.

به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف اردبیل، فخرالدین جدی در بازدید از بازار آجیل فروشان با اشاره به اینکه کمبودی در بازار خشکبار وجود ندارد و آجیل شب یلدا با قیمت های مناسب از سوی فعالان این صنف ارائه می شود، اظهار کرد: در آستانه روزهای پایانی فصل پاییز و شب یلدا طی بازدید میدانی از بازار مرکزی آجیل فروشان که با حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف اردبیل و با هدف بررسی وضعیت بازار از لحاظ موجودی کالا، سطح قیمت ها و نظم بازار انجام گرفت، وفور کالاهای مورد نیاز شب یلدا با قیمت مناسب تر نسبت به سال قبل قابل مشاهده بود.

وی با بیان اینکه اصناف و فعالان این رسته شغلی آمادگی کامل خود را برای ارائه کالاهای مورد نیاز شب یلدا اعلام کردند، افزود: طی مشاهدات و بررسی بازار و واحدهای صنفی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تأمین است

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تأمین است