مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-08سياسي

امام جمعه شهر شهید چمران: مسئولان مشکلات آب گرفتگی ها را فراموش کرده اند


برخی از مسئولان در زمان آب گرفتگی در مقابل دوربین های فیلمبرداران حرف های مردم، مسئول و مافوق پسند و انتخاباتی می زنند ولی مدتی که می گذرد همه مشکلات آنان را به فراموشی می سپارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهید چمران، حجت الاسلام عارف ابراهیمی امام جمعه شهر شهید چمران در خطبه های نمازجمعه هفته که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، بار دیگر موضوع مهم آب گرفتگی های اخیر شهر شهید چمران را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: چند هفته از آب گرفتگی های شهر شهید چمران و خسارت به بیش از 400 خانه –طبق آمار بنیاد مسکن- از اهالی این شهر می گذرد، مسئولان مربوطه باید پاسخ دهند که چه تدابیری در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت برای مقابله با آب گرفتگی ها اندیشیده اند؟ آیا باز هم باید شاهد ورود آب های سطحی به منازل مردم و از بین رفتن وسایل آنها باشیم؟ امام جمعه شهر شهید چمران با بیان اینکه در تمامی جلسات مسئولان استانی و کشوری موضوع حل آب گرفتگی شهر شهید چمران را مطالبه کرده ام، افزود: برخی از مسئولان در زمان آب گرفتگی در مقابل دوربین های فیلم برداران حرف های مردم، مسئول و مافوق پسند و انتخاباتی می زنند ولی مدتی که می گذرد همه مشکلات آنان را به فراموشی می سپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر شهید چمران: مسئولان مشکلات آب گرفتگی ها را فراموش کرده اند

امام جمعه شهر شهید چمران: مسئولان مشکلات آب گرفتگی ها را فراموش کرده اند