مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-23اقتصادي

جذب 9 میلیارد دلار سرمایه خارجی در 2 سال اخیر


رییس کل سازمان سرمایه گذاری ایران گفت: ایران فقط در سال 1401 به صورت قطعی، نزدیک به 4.

2 میلیارد دلار جذب سرمایه خارجی داشت که در مقایسه با سال های قبل از آن رشد خیلی قابل توجهی ست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی فکری رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در برنامه صف اول چهارشنبه یکم آذر ماه  ظرفیت های ایجاد شده برای جذب سرمایه خارجی در دولت سیزدهم را بررسی کرد.

میزبان رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران فکری و راجع به ظرفیت هایی که ایجاد شده برای جذب سرمایه خارجی صحبت خواهیم کرد که چه میزان توانستیم از این ظرفیت استفاده بکنیم و چه میزان همچنان کشش دارد که جذب سرمایه اتفاق بیفتد و در چه زمینه ای خواهد بود و در نهایت این که چه منافع اقتصادی این سرمایه گذاری برای کشور به همراه خواهد داشت؟ سوال: اوضاح و احوال سرمایه گذاری چطور هست؟ فکری: اگر بخواهیم مقایسه ای صحبت کنیم خب نسبت به گذشته خیلی متفاوت شده.

سوال: گذشته یعنی از کی شما حساب می کنید؟ فکری: قبل از دولت سیزدهم، با این که شرایط متفاوت شده، ولی این که بگوییم برای ما رضایت بخش هست نه؟ هنوز برای ما رضایت بخش نیست و ما هنوز خیلی باید کار کنیم تا این که به آن نقطه مطلوب مورد نظر خودمان برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 9 میلیارد دلار سرمایه خارجی در 2 سال اخیر

جذب 9 میلیارد دلار سرمایه خارجی در 2 سال اخیر