مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-06اقتصادي

امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه ارومیه در حال نوسازی و تجهیز است


رییس دانشگاه ارومیه بااشاره به اینکه تمام امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه در جهت رفاه دانشجویان در حال نوسازی و تجهیز است، تصریح کرد: تاکنون 17میلیارد تومان برای این موضوع هزینه شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه ارومیه بااشاره به اینکه تمام امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه در جهت رفاه دانشجویان در حال نوسازی و تجهیز است، تصریح کرد: تاکنون 17میلیارد تومان برای این موضوع هزینه شده است.

احمد علیجانپور 15 آذرماه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، افزود: خوابگاه متاهلی 54 واحدی با اعتبار 55میلیارد تومان در حال احداث است که طبق زمان بندی اعلام شده تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

علیجانپور اظهار کرد: یکی از مواردی که خدمات رسانی دانشگاه را با مشکل مواجه کرده کسری تخصیص بودجه است به طوری که در سال جاری 50میلیارد تومان کسری تخصیص داریم که نیازمند پیگیری از طرف استانداری است.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به افتخارات کسب شده دانشگاه ارومیه در 2سال اخیر یادآور شد: دریافت جایزه ملی ثریا، جایزه ملی سرو، ارتقای200رتبه ای در رتبه بندی تایمز و ارتقای 150رتبه ای در رتبه بندی شانگهای از جمله این دستاورد ها است که همگی مدیون تلاش دانشجویان و اساتید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه ارومیه در حال نوسازی و تجهیز است

امکانات رفاهی و ورزشی دانشگاه ارومیه در حال نوسازی و تجهیز است