مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-04سياسي

برپایی مناظرات دانشجویی باعث گسترش فرهنگ نقدی و مطالبه گری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برپایی مناظرات دانشجویی باعث گسترش فرهنگ نقدی و مطالبه گری در جامعه می شود.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برپایی مناظرات دانشجویی باعث گسترش فرهنگ نقدی و مطالبه گری در جامعه می شود.

ابوالفضل رفیعی (شامگاه روز یکشنبه 12 آذرماه) در مراسم پایانی مناظرات دانشجویی نشانه خواجه نصیر طوسی که در مرحله استانی و به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و همکاری دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فضای مناظره زمینه مشارکت قشر دانشجو در بیان مشکلات را فراهم می کند و باید از چنین فرصت هایی استفاده کرد و پای حرف این قشر نشست.

وی تصریح کرد: در مناظرات که قطعا فضای تضارب آرا است، شاهد بیان موارد و نکاتی خواهیم شد که با تکیه بر آن قطعا می توان شاهد رشد و تعالی جامعه بود و رفع نارسایی ها و عقب افتادگی ها در گرو این است که همه نظرات را در حوزه های مختلف بشنویم و با ارائه راهکار شرایط برای بهبود وضعیت را به وجود آوریم.

این مسئول با اشاره به اینکه در مناظرات دانشجویی گزاره های مطرح شده در راستای بیان مواردی است که قطعا مخالفان و موافقان خود را در سطح جامعه و بین دانشجئویان دارد، افزود: از این ظرفیت باید به درستی بهره برد و افزایش برگزاری چنین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مناظرات دانشجویی باعث گسترش فرهنگ نقدی و مطالبه گری می شود

برپایی مناظرات دانشجویی باعث گسترش فرهنگ نقدی و مطالبه گری می شود