مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-03سياسي

حماس قدرت اسراییل را برهم کوبید


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات پیش دستانه بود و تمام نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور صبح امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در جریان مقاومت مردم فلسطین طی ماه های اخیر شاهد عملیات ارزشمندی از سوی مقاومت بودیم که هیمنه پوشالی صهیونیست ها را بر هم ریخت و ادعای دروغین قدرت برتر بودن آنها را برملا کرد.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی یک عملیات پیش دستانه بود که با برهم زدن طراحی رژیم صهیونیستی و تمام نقشه آمریکا را در منطقه به هم ریخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حماس قدرت اسراییل را برهم کوبید گفت: ضربات طوفان الاقصی به هیچ عنوان برای اسراییل قابل جبران نخواهد بود، این عملیات پیام های مهمی به سراسر جهان مخابره کرد و  حیثیت اسراییل را برد.

موسی پور افزود:  درحالی که رژیم صهیونیست مدعی بود هیچ حشره ای از رصد پهبادهای آنان پنهان نخواهد ماند، دیدیم که چگونه نیروهای حماس یک سال و نیم کار مقابل چشم صهیونیست ها کار کردند و آنها متوجه نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس قدرت اسراییل را برهم کوبید

حماس قدرت اسراییل را برهم کوبید