مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13دانش

تقدیر از دانشمند برتر و طرح برگزیده صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر


از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، به عنوان «دانشمند برتر» در همکاری با جامعه و صنعت و طرح حسین عسکریان ابیانه به عنوان «طرح برگزیده صنعتی» در سال 1402معرفی و تقدیر شدند.

- در سی وششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها؛ تقدیر از دانشمند برتر و طرح برگزیده صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی، به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت و طرح حسین عسکریان ابیانه به عنوان طرح برگزیده صنعتی در سال 1402معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوآوری، انجام تحقیقات بدیع و نوظهور و با رویکرد مساله محوری، استفاده حداکثری از ظرفیت های دانشجویی، تعداد و تنوع قراردادهای صنعتی خاتمه یافته و رضایت کارفرمایان طرح ها از دلایل انتخاب نادری به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صعنت بوده است.

این استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکنون بیش از 25 قرارداد صنعتی را با موفقیت به پایان رسانده است.

طراحی و ساخت رله های عددی (رله دیستانس و دیفرانسیل ) برای شرکت توانیر وزارت نیرو توسط دکتر حسین عسکریان ابیانه در سی و ششمین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دانشمند برتر و طرح برگزیده صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

تقدیر از دانشمند برتر و طرح برگزیده صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر