مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-24سياسي

اجرای مانور مشترک پدافندغیرعامل و کانون طلاب برای نخستین بار در استان مرکزی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مانور های مشترک پدافند غیرعامل در سطح استان و مانور امدادی کانون های طلاب برای اولین بار در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مانور های مشترک پدافند غیرعامل در سطح استان و مانور امدادی کانون های طلاب برای اولین بار در استان خبر داد.

علیرضا شهرجردی در نشست دبیران و فعالین کانون های جوانان هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: از آنجاکه جوانان نقش آفرینان اصلی جامعه هستند نباید از تاثیر آنان بر فعالیت های خیرخواهانه و دوستانه هلال احمر غافل شد.

وی افزود: در طرح نوروزی 1402 شاهد درخشش خوب جوانان بشر دوست در ارائه خدمات خیر خواهانه در استان بودیم که این مشارکت توانست دستیابی به رتبه 5 کشوری در این بخش را از آن شهرستان آشتیان کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: جوانان هلال احمری در استان مرکزی در زمینه اجرای مانورهای متعدد در حوزه های مختلف نیز بسیار فعال بوده و با برگزاری مانور های مختلف در مناطق کمتر برخوردار توان و آمادگی خود را محک زدند .

وی ادامه داد: در بحث مربوط به اجرای طرح قدم به قدم (خادمان حرم رضوی ) نیز جوانان استان عملکرد مطلوبی را در ایام شهادت امام رضا(ع) در قالب خدمت ویلچررانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور مشترک پدافندغیرعامل و کانون طلاب برای نخستین بار در استان مرکزی

اجرای مانور مشترک پدافندغیرعامل و کانون طلاب برای نخستین بار در استان مرکزی