مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-13حوادث

گواهی جعلی برای مدرسه!


وقتی فهمیدم گواهی که همسر سابقم برای مدرسه دخترم تهیه کرده جعلی است خیلی ناراحت شدم و آن را پاره کردم؛ چرا که می ترسیدم این بار دخترم را از مدرسه اخراج کنند .

او بارها به بهانه بیماری یا فوت نزدیکان به مدرسه نرفته بود و سابقه خوبی نزد مدیران مدرسه نداشت؛ اما همسرم زمانی که اوضاع را این گونه دید، با مشت و لگد به جانم افتاد و .

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 47 ساله که از همسر سابقش به اتهام کتک کاری و توهین و فحاشی شکایت کرده بود، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: 17 سال قبل زمانی که 30 ساله بودم با فرزین در محل کارم آشنا شدم.

آن زمان من در یکی از هتل های مشهد صندوقدار بودم و همسرم نیز کافی شاپ هتل را اداره می کرد اما همواره به خاطر نظافت محل کارمان با یکدیگر درگیری داشتیم و به مشاجره های لفظی می پرداختیم.

چندماه بعد فرزین آن جا را رها کرد و در هتل دیگری مشغول به کار شد، اما هنوز یک ماه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که مادرش را به خواستگاری من فرستاد.

خیلی از این موضوع متعجب شدم و با ناباوری به حرف های مادرش گوش می دادم چرا که من هیچ علاقه ای به او نداشتم و از سوی دیگر نیز فرزین 7سال از من کوچک تر بود.

با وجود این، پیام ها  و تلفن های او شروع شد و با ابراز علاقه های محبت آمیز، بر این ازدواج اصرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی جعلی برای مدرسه!

گواهی جعلی برای مدرسه!