مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-01سياسي

سه وعده و دستور رییسی که در ده روز اخیر محقق شد، چه بود؟


احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از تحقق سه وعده و دستور رییس جمهور درباره تکمیل بیمارستان شهریار، لایروبی خلیج گرگان و راه اندازی مترو پرند در ده روز اخیر خبر داد.

- تابناک _ احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از تحقق سه وعده و دستور رییس جمهور درباره تکمیل بیمارستان شهریار، لایروبی خلیج گرگان و راه اندازی مترو پرند در ده روز اخیر خبر داد.

به همین بهانه نگاهی به این وعده ها و تحقق آن ها خواهیم انداخت.

1.

اردیبهشت 1401 دستور تکمیل بیمارستان 300تختخوابی شهریار/ افتتاح: 28 آبان 1402 پس از 34سال بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی 34 سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی 74 درصدی آن به 100 درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی دو سال گذشته، موفق شده 15 هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت 1401 رییس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده سی ساله بیمارستان نیمه تمام امام خمینی (ره) شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه وعده و دستور رییسی که در ده روز اخیر محقق شد، چه بود؟

سه وعده و دستور رییسی که در ده روز اخیر محقق شد، چه بود؟