مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13پزشكي

چگونه اعتیاد کودکان به فضای مجازی را شناسایی و درمان کنیم؟


یک روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به خطرات استفاده کنترل نشده از فضای مجازی در کودکان و نوجوانان، گفت: این شیوه استفاده به مرور موجب اعتیاد به فضای مجازی شده که با مخاطرات بسیاری همراه است.

- چگونه "اعتیاد" کودکان به فضای مجازی را شناسایی و درمان کنیم؟ ایسنا/کرمانشاه یک روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به خطرات استفاده کنترل نشده از فضای مجازی در کودکان و نوجوانان، گفت: این شیوه استفاده به مرور موجب اعتیاد به فضای مجازی شده که با مخاطرات بسیاری همراه است.

دکتر عظیم عظیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی در دنیای امروز گفت: شیوه زندگی در دنیای امروز به نحوی است که استفاده از فضای مجازی عملا اجتناب ناپذیر است و استفاده از این فضا به نحوی لازمه زندگی امروز بشر است.

عظیمی گفت: فضای مجازی قطعا مزایای بسیاری دارد، اما در کنار این مزایا معایب زیادی هم دارد که اگر هوشیار نبوده و از آن غافل شویم، زندگی ما و فرزندانمان را نابود می کند.

وی با بیان اینکه این فضا برای کودکان و نوجوانان جاذبه بسیاری دارد، گفت: عمده استفاده کودکان و نوجوانان از این فضا جنبه لذت جویی دارد و عمدتا برای دیدن فیلم های اکشن و بازیهای رایانه ای و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه اعتیاد کودکان به فضای مجازی را شناسایی و درمان کنیم؟

چگونه اعتیاد کودکان به فضای مجازی را شناسایی و درمان کنیم؟