مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-15سياسي

باید هنرمندان حاجی آباد را در مسیر جهاد تبیین حمایت کنیم


امروز زبان هنر می تواند نسل جدید را با معارف اهل بیت (ع) آشنا کند و از تمام نهادها و ادارات درخواست داریم که از هنرمندان حاجی آباد حمایت کنند تا در آینده بیش از پیش بتوانند در راستای جهاد تبیین با زبان هنر کارهای بزرگتری را انجام دهند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد امروز در خطبه های این هفته اظهار داشت: سفر یک روزه رییس جمهور ایران به مسکو خیر و برکات زیادی را در برداشت چرا که در سال های اخیر بیشترین تحریم ها علیه این دو کشور شده است و اتحاد ایران و روسیه تمام تحریم هایی که علیه آنها شده را تا حد زیادی خنثی کرده است.

وی افزود: تمام نشست ها و تصمیمات سازمان ملل برای آتش بس در غزه و جلوگیری از کشتار کودکان و مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا وتو شده است که نشان از ناکارآمدی نهادهای بین المللی است و امیدواریم هر چه زودتر این حق وتو از آمریکای جنایتکار گرفته شود.

امام جمعه حاجی آباد بیان کرد: روابط دو سویه ایران و سوریه از نظر اقتصادی برای کشورمان بسیار ارزشمند است و همچنین ایجاد راه آهن بین المللی  عراق ، سوریه و لبنان باعث بازگشایی مسیر تجاری ایران به اروپا می شود که می تواند ظرفیت خوب و جدیدی را در تجارت ایران با کشورهای منطقه و حتی اروپا ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید هنرمندان حاجی آباد را در مسیر جهاد تبیین حمایت کنیم

باید هنرمندان حاجی آباد را در مسیر جهاد تبیین حمایت کنیم