مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-19سياسي

مدیران شهری چین به تهران می آیند


رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا از ورود چینی ها ظرف 2 هفته آینده به تهران خبر داد و گفت: امیدواریم قراردادهای شهری منعقد شده بین طرفین هر چه سریع تر نهایی شوند.

- به گزار ش خبرگزاری فارس، سیدجعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر امروز 28 آذر 1402 در جلسه علنی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود به گرامیداشت 27 آذر روز حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: این روزها، روزهای سخت تنفسی مردم است تعطیلی مدارس نشان داد که وضعیت خوبی وجود ندارد و سلامت مردم به طور جدی تهدید می شود.

وی ادامه داد: زیبایی شهر زیر هاله ای از آلودگی قرار دارند خودروها با حجم انبوه در حال تردد هستند و گویا درک دقیقی از وضعیت محیط زستی وجود ندارد.

رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا گفت: در برنامه چهارم تصمیماتی برای توسعه خطوط یک تا 7 مترو گرفته شده است و ساخت خطوط 8 و 11 در دستور کار است.

به گفته وی، قرار بود که حداقل 75 درصد شهر هوشمند و 95 درصد تجهیزات فعال شوند.

در سال جاری 26 هزار و 500 میلیارد بودجه به حمل و نقل عمومی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال 1350 میلیارد برای اورهال ناوگان اتوبوسرانی و 7100 میلیارد برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده است و در مترو هم 4 هزار و 600 میلیارد برای زیرساخت ها و 1800 هزار میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری چین به تهران می آیند

مدیران شهری چین به تهران می آیند