مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-15سياسي

وجود بذر فاسد گندم در مازندران موجب ضرر کشاورزان شد


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از کمبود بذر گندم و فاسد بودن حجمی از آن در استان، گفت: کشاورزان دچار خسارت شدند و باید با مسببان کمبود بذر برخورد جدی شود.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از کمبود بذر گندم و فاسد بودن حجمی از آن در استان، گفت: کشاورزان دچار خسارت شدند و باید با مسببان کمبود بذر برخورد جدی شود.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی امروز 24 اذرماه در خطبه سیاسی این هفته نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران، با اشاره به شان و جایگاه حضرت فاطمه (س) در نزد پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: بنا بر فرمایشات پیامبر اسلام هر کسی حضرت فاطمه الزهرا را بیازارد پیامبر را و خدا را آزرده است؛ از این سخن نورانی، عصمت حضرت فاطمه استفاده می شود که آیا حضرت فاطمه را با کارهایمان اذیت می کنیم یا خیر.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه این مطالب برای ما تکان دهنده است که نکند در زندگی کاری کنیم که موجب اذیت روح مطهر حضرت فاطمه شود، یادآور شد: باید همیشه خود را مورد نقد قرار دهیم که اگر رفتاری مورد آزار و اذیت آن حضرت می شود ترک کنیم.

آیت الله محمدی لایینی در ادامه بر حضور در مجالس عزاداری حضرت فاطمه (س) تاکید کرد و گفت: مجلس حضرت فاطمه نیازمند دعوت نیست و باید حضور پررنگ داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بذر فاسد گندم در مازندران موجب ضرر کشاورزان شد

وجود بذر فاسد گندم در مازندران موجب ضرر کشاورزان شد