مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-28اقتصادي

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف و آزادسازی حدود پنج هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان به ارزش 230 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف و آزادسازی حدود پنج هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان به ارزش 230 میلیارد ریال خبر داد.

وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی(حرایم کانال ها، بستر رودخانه ها و آب بندان ها) این شرکت حدود پنج هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان را رفع تصرف و آزادسازی کرده است.

وی افزود: طرح شکایت بطرفیت دو نفر از اشخاص حقیقی که نسبت به تصرف از طریق کاشت درخت صنوبر در بستر رودخانه چاکرود واقع در روستای پیرکوه اقدام کرده بودند انجام شد که پس از پیگیری و رسیدگی حقوقی و قضایی حکم بر محکومیت متصرف شده و با هماهنگی پاسگاه پیرکوه اراضی به مساحت 17 هزار مترمربع رفع تصرف و آزادسازی شده است.

خرمی اعلام کرد: ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده مذکور 70 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی بستر رودخانه در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان