مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-08سياسي

جانباز 70 درصد دزفولی به قافله شهیدان پیوست


یکی دیگر از پرستوهای مهاجر دوران حماسه و ایثار از شهرستان دزفول مدال شهادت را به گردن آویخت و به قافله شهیدان پیوست.

- جانباز 70 درصد شهید محمود قلیان که در دوران هشت سال دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل شده بود پس از چند دهه تحمل درد و رنج مجروحیت شهد شیرین شهادت را نوشید و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

  حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در پی شهادت جانباز 70 حاج محمود قلیان پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان آمده است: شهید عزیز حاج محمود قلیان اسوه بارز صبر و استقامت در راه دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بود که 42 سال مدال پرافتخار جانبازی را بر سینه حفظ کرد و در این راه جانانه و با افتخار به مقام شهادت نائل شد.

اینجانب شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، آحاد مردم شریف استان، مردم شهیدپرور شهرستان دزفول و به ویژه هم رزمان گرامی آن مجاهد خستگی ناپذیر، پیشکسوتان جهاد و شهادت  و خاصه خانواده آن شهید سرافراز، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن شهید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز 70 درصد دزفولی به قافله شهیدان پیوست

جانباز 70 درصد دزفولی به قافله شهیدان پیوست