مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-19اقتصادي

سوخت گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه ها از امشب


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی: هم اکنون 60درصد جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند و تا امشب، تمامی جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می شوند و از امشب مردم می توانند سوخـت گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه ها داشته باشند.

- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا امشب، تمامی جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت متصل می شوند و از امشب مردم می توانند سوخـت گیری با کارت سوخت شخصی در تمامی جایگاه ها داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ساعت 9:40 صبح روز گذشته بود که نخستین اختلال روی سامانه هوشمند سوخت شناسایی شده و حمله سایبری به سامانه تشخیص داده شد.

تا اولین اقدام مجموعه وزارت نفت، 60درصد جایگاه های عرضه سوخت دچار اختلال شد، اما با قطع سامانه هوشمند، 40درصد جایگاه ها از این اختلال مصون ماند.

نخستین دستور برای فعال سازی دستی و آفلاین جایگاه های از مدار خارج شده صادر شد و یک به یک جایگاه ها به مدار بهره برداری بازگشتند، به طوری که تا ساعات پایانی دیشب، تقریبا تمامی جایگاه های عرضه سوخت کشور به صورت آفلاین در مدار قرار گرفتند و مردم با مراجعه به تمامی جایگاه ها، امکان سوخت گیری با نرخ آزاد (3000 تومانی) را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه ها از امشب

سوخت گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه ها از امشب