مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-15سياسي

جوانان نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنند


جوانان نسبت به انقلاب باید احساس مسئولیت کنند و خود را از انقلاب جدا ندانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان بندر لنگه، امروز در خطبه  نماز جمعه  ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند: یا فاطِمَهُ، مَن صَلّی عَلَیک غَفَرَ اللّهُ لَهُ، وألحَقَهُ بی حَیثُ کنتُ مِنَ الجَنَّهِ؛ یعنی ای فاطمه کسی که بر تو درود بفرستد خداوند او را می بخشد و بر من در هر جای بهشت که باشم ملحق می کند.

وی افزود: قانون وتو قانون ظالمانه ای است که بیش از 70 سال درست در جایی که پای بازدارندگی اشغالگران و جنایتکاران به میان می آید توسط اعضای پنجگانه علی الخصوص آمریکا جنایتکار به کار گرفته می شود و آمریکا تاکنون 40 مرتبه از حق وتو به نفع رژیم غاصب استفاده کرده است.

امام جمعه شهرستان بندر لنگه بیان کرد: در این سال ها بیشترین سود را از این قانون نفرت انگیز رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیستی را برده استفاده وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا ناکارآمدی و بی مصرفی نهادهای بین المللی را نشان می دهد.

حجت الاسلام شریفی عنوان کرد: در این وتو آمریکا برای ارتکاب جنایت بیشتر به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان داد قطعاً این اقدام آمریکا موجب خشم بیشتر افکار عمومی بر علیه رژیم صهیونیستی و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنند

جوانان نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنند