مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-13سياسي

تحقق «ما می توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه تحقق «ما می توانیم» و خودکفایی، سرلوحه و الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است، گفت: با این روش تاکنون کارهای بزرگی توسط این نهاد انجام شده است.

- تحقق ما می توانیم سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است ایسنا/قم رییس جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه تحقق ما می توانیم و خودکفایی، سرلوحه و الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است، گفت: با این روش تاکنون کارهای بزرگی توسط این نهاد انجام شده است.

حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری قم که شامگاه 21 آذرماه در استانداری قم انجام شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: رهبر انقلاب از جهاددانشگاهی به عنوان رویش و ستون های علمی کشور یاد می نمایند، همانطور که ایشان فرموده اند این نهال اوایل انقلاب اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

در چنین شرایطی، ما وظیفه داریم که این نهاد انقلابی را راهبری کنیم و فرهنگ جهادی را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه تحقق ما می توانیم و خودکفایی، الگوی فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است و این نهاد انقلابی هرگاه کاری بر زمین مانده باشد به آن کار ورود می کند، ادامه داد: با این روش تاکنون کارهای بزرگی توسط این نهاد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق «ما می توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است

تحقق «ما می توانیم» سرلوحه فعالیت جهادگران جهاددانشگاهی است