مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-19اقتصادي

شرکت نیروی برق منطقه مرکزی : نیروگاه شازند روزانه 5 میلیون لیتر مازوت می سوزاند


به گفته تقوی؛ واقعا برخی تصمیمات از حیطه اختیارت ما خارج است و در سطح کلان تصمیم گیری می شود، یکی از این تصمیمات هم مصرف سوخت در نیروگاه ها است، - شرکت نیروی برق منطقه مرکزی : نیروگاه شازند روزانه 5 میلیون لیتر مازوت می سوزاند به گفته تقوی؛ واقعا برخی تصمیمات از حیطه اختیارت ما خارج است و در سطح کلان تصمیم گیری می شود، یکی از این تصمیمات هم مصرف سوخت در نیروگاه ها است، به عبارت دیگر مصرف مازوت در نیروگاه ها یک مسئله کشوری است.

مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی گفت: اکنون که سه واحد در مدار است 5 میلیون و 100 هزار لیتر مازوت به مصرف می رسد و اگر گاز هم در اختیارمان قرار گیرد به همین میزان مصرف گاز خواهیم داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، عبدالرضا تقوی درباره استفاده از مازوت در نیروگاه استان مرکزی اظهار داشت: نیروگاه شازند به عنوان پروژه عظیم ملی 4 واحد 325 مگاواتی یعنی 1300 مگاوات توان اسمی و 1200 مگاوات توان عملی دارد و 2 درصد از برق کشور را تامین می کند.

  وی افزود: شازند یک نیروگاه پایه گازسوز است اما در 6 ماه دوم سال به دلیل مصرف گاز در بخش خانگی و اولویت تامین آن؛ سوخت گاز همه نیروگاه ها از جمله شازند کم می شود و به همین دلیل روی سوخت دوم می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نیروی برق منطقه مرکزی : نیروگاه شازند روزانه 5 میلیون لیتر مازوت می سوزاند

شرکت نیروی برق منطقه مرکزی : نیروگاه شازند روزانه 5 میلیون لیتر مازوت می سوزاند