مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-01سياسي

«هیات» محل پاسخ به شبهات جوانان شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: هیأت باید به محل پاسخ به سؤال ها و شبهات جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تبدیل شود.

- حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دوره معرفت و مهارت افزایی هیأت و تشکل های دینی استان قزوین که با حضور 120 نفر از اعضای هیئت ها و تشکل های دینی برگزار شد، اظهار کرد: حضرت آقا بیش از 200 بار بر روی اهمیت جهاد تبیین تأکید کردند و آن را فریضه فوری و قطعی توصیف کردند.

وی با بیان اینکه مجموعه های دینی باید منبر کنشگری در حوزه جهاد تبیین داشته باشند، اضافه کرد: عمده ائمه اطهار جز معدودی جهاد نظامی نداشتند و عرصه اصلی جهاد آنها جهاد تبیین بوده و بنابراین فرد محب اهل بیت اگر بخواهد سیره ایشان را دنبال کند، باید به جهاد تبیین اهمیت دهد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با تأکید بر اینکه هیأت باید به محل پاسخ به سؤال های جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تبدیل شود، ادامه داد: امروز جوانان ما پرسش های زیادی درباره سبک زندگی و اجتماعی دارند که راه مواجهه با این سؤال ها اندیشیدن و پاسخ دادن است.

پورآرین بر لزوم تشکیل هیأت های اندیشه ورزی در تشکل های دینی و مذهبی تأکید کرد و گفت: در جریان نبرد غزه چندهزار زن و کودک در برابر انظار مردم جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیات» محل پاسخ به شبهات جوانان شود

«هیات» محل پاسخ به شبهات جوانان شود