مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-25اقتصادي

ثبت نام هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن راز و جرگلان


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: در شهر راز بیش از 400 نفر، در شهر غلامان 200 نفر و در شهر یکه صعود نیز 400 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

- سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: در شهر راز بیش از 400 نفر، در شهر غلامان 200 نفر و در شهر یکه صعود نیز 400 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی گفت: در افق بیست ساله در شهر راز نیاز به الحاق 80 هکتار زمین، برای شهر غلامان 50 هکتار و برای شهر یکه صعود نیز 40 هکتار زمین باید الحاق کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان شمالی افزود: هدف، توسعه متوازن شهرهای استان متناسب با رشد جمعیت شهری و توجه به موضوعات آمایش سرزمین که این موضوع نیاز به همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های صاحب زمین و مردم دارد.

وی بیان داشت: ضمنا مطابق فرمایش ریاست محترم جمهور در تحقق طرح نهضت ملی مسکن همه دستگاه ها موظف به همراهی و انجام وظایف مربوط به حوزه وظیفه مندی خود بوده و وزارت راه و شهرسازی در این مسیر دست کلیه مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق شعار اصلی دولت خدمتگزار را به گرمی می فشارد.

میرکریمی تصریح کرد: از مسئله تقویت زمینه های تعامل میان دستگاه ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می توان موانع اجرایی طرح های یک شهرستان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن راز و جرگلان

ثبت نام هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن راز و جرگلان