مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:102023-11-29سياسي

مکان یابی جدید برای زباله آمل


سه مجموعه در مدیریت پسماند برای مکان یابی و جانمایی زباله در آمل وارد مذاکره شدند و کارهای مطالعاتی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ذات الله زارعی چهارشنبه شب در همایش رسانه، صنعت و افق های پیش رو به میزبانی دانشگاه فذا این شهرستان، اظهار کرد: امروزه رسانه از بازوان پرتوان نهادهای دولتی است و حلقه اتصال بین مردم و مسؤولان محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه رسانه در کشورهای غربی حدود 400 سال قدمت دارد ولی در کشورمان ایران حدود 150 سال از عمر رسانه می گذرد، افزود: با توجه به سابقه بیشتر غرب فرصت برای آنها در زمینه رسانه مهیاتر بوده و آنها امروزه بیشتر به محتوا توجه دارند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه رسانه حوزه مهم و بسیار مؤثر در کشور است و اثبات شده که تیر تبلیغات از تیزی شمشیر برنده تر خواهد بود، تصریح کرد: رسانه در فرهنگ سازی بسیار موثر است و می تواند فرهنگ ساز باشد، رسانه می تواند فرهنگ های غلط را از بین ببرد و توان جایگزینی ارزش و ضدارزش را دارند همچنین در رسانه در فرهنگ سازی و باورمندی جوامع مهم است.

زارعی با اعلام اینکه شهرستان آمل در حوزه اقتصاد از شهرهای برتر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه های قدرت در کشورها حوزه اقتصاد است، کشوری که از لحاظ اقتصادی قدرتمند نباشد در دراز مدت دچار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی جدید برای زباله آمل

مکان یابی جدید برای زباله آمل