مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:262023-12-02بين الملل

جزییات جلسات خانوادگی نتانیاهو برای انداختن تقصیر شکست به گردن دیگران


با تمرکز اپوزیسیون به روی شخص بنیامین نتانیاهو، وظیفه انتشار سخنان جنجالی برای انداختن تقصیر شکست در نبرد طوفان الاقصی به گردن مسئولان امنیتی اسراییل به عهده «یاییر» فرزند بنیامین نتانیاهو قرار گرفته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - با تمرکز اپوزیسیون دولت صهیونیستی به روی شخص نتانیاهو و حملات شدید به وی به دلیل شکست های سنگین در نبرد طوفان الاقصی، در یک برنامه ریزی پنهانی، وظیفه متهم کردن مقامات امنیتی از طریق اظهارات جنجالی و انداختن تقصیر به گردن دیگر مقامات، به عهده یاییر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو قرار گرفته است.

یاییر نتانیاهو که از آوریل 2023 به کشور آمریکا رفته و در آنجا ساکن شده، یکی از چهره های جنجالی خانواده نتانیاهو است که در افکار عمومی صهیونیست ها نیز به شدت منفور است.

 تسنیم از منابع عبری مطلع شده است که از آغاز جنگ طوفان الاقصی، دست کم 5 جلسه با مدیریت سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو برگزار شده است و یاییر نیز از طریق فضای مجازی در آنها شرکت کرده است.

بنا بر این گزارش، عوفر گولان مشاور ارشد نتانیاهو، توپاز لوک مشاور رسانه ای و سخی بارورمن رییس دفتر نتانیاهو نیز به همراه خود وی در این جلسات شرکت داشتند و قرار بر این شده است برای جلوگیری از حاشیه های جنجالی برای شخص نخست وزیر، مواضع تند علیه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسات خانوادگی نتانیاهو برای انداختن تقصیر شکست به گردن دیگران

جزییات جلسات خانوادگی نتانیاهو برای انداختن تقصیر شکست به گردن دیگران