مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-14سياسي

شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه دفاع مقدس فراموش نشده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشده و تنها در گوشه ای تاریخ نمانده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشده و تنها در گوشه ای تاریخ نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم پنجشنبه، 23 آذرماه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی که در محل سالن پورشریفی تبریز برگزار شد، با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره 10 هزار شهید استان با مقام معظم رهبری در هفته گذشته، اظهار کرد: ما باید پیام های تبیینی دوران دفاع مقدس را به خوبی به مردم تبیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علاوه بر نقش بنیادین امدادالهی در پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، نقش آفرینی مردم و به تعبیری مردمی بودن دفاع مقدس یکی از اصولی ترین عوامل غلبه بر دشمن بود.

وی ادامه داد: جانبازان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا، اسوه های زنده ایستادگی در راه حفظ آرمان هایی هستند که جان ارزشمند عزیزانشان را برای آن اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه دفاع مقدس فراموش نشده است

شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نشان دادند که حماسه دفاع مقدس فراموش نشده است