مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-10سياسي

آمادگی هلال احمر برای احداث 3 بیمارستان صحرایی برای مردم غزه


رییس جمعیت هلال احمر کشورمان در نامه ای به رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ بار دیگر آمادگی هلال احمر ایران برای احداث بیمارستان صحرایی و ارسال اقلام غذایی و دارویی به غزه را اعلام کرد.

- رییس جمعیت هلال احمر کشورمان در نامه ای به رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ بار دیگر آمادگی هلال احمر ایران برای احداث بیمارستان صحرایی و ارسال اقلام غذایی و دارویی به غزه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند در متن نامه خود به میریانا اسپولیاریچ ایگر، رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ نوشت: در پی مذاکرات و مکاتبات قبلی در خصوص ارائه کمک های بشردوستانه به مردم غزه، به اطلاع می رساند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل دارد تا سه بیمارستان صحرایی شامل یک بیمارستان 110 تخته و دو بیمارستان با ظرفیت درمان 55 نفر به همراه تجهیزات و تیم های درمانی خود را برای مداوای مجروحین اعزام و در نزدیکی مرز مصر و نوار غزه مستقر کند.

کولیوند همچنین در نامه ای دیگر به رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ، اعلام کرد که بیش از 10 هزار تن اقلام دارویی، غذایی و معیشتی از محل کمک های اهدایی مردم ایران برای مردم فلسطین تهیه و آماده ارسال به نوار غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر برای احداث 3 بیمارستان صحرایی برای مردم غزه

آمادگی هلال احمر برای احداث 3 بیمارستان صحرایی برای مردم غزه