مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-27سياسي

افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه هرمزگان


اندیشکده حکمرانی دانشگاه هرمزگان با حضور مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه هرمزگان افتتاح و مهدی میرزاده کوهشایی به ریاست آن منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمزگان، مصطفی ظهیری نیا سرپرست دانشگاه هرمزگان، صبح امروز در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: در مباحث توسعه دو دیدگاه وجود دارد، نخست تمرکز گرا که مباحث توسعه را از فرایند تصمیم گیری و پیگیری از نهاد های بالادستی را انجام می دهد.

وی افزود: در غیر متمرکز که همان پیگیری از ناحیه جریانات پایین دستی شروع و پشتیبانی می شود.

سرپرست دانشگاه هرمزگان ادامه داد: خلأ در موضوع حکمرانی در توسعه و پیشرفت یک امری قابل مشهود است که با این هدف استان هرمزگان به عنوان هجدهمین اندیشکده حکمرانی افتتاح می شود و با افتتاح این اندیشکده در استان هرمزگان شاهد توسعه ملی و استانی خواهیم بود تا اتاق فکر برای استان شکل گرفته و سبب تحولات اساسی شود.

سید موسی پور موسوی مشاور رییس مجلس شورای اسلامی نیز در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه هرمزگان به فلسفه تشکیل اندیشکده حکمرانی استانی اشاره و اظهار کرد: ظرفیت های بی نظیر و کم نظیری در حوزه نخبگانی در استان ها بویژه در هرمزگان وجود دارد که باید از بهترین ها بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه هرمزگان

افتتاح اندیشکده حکمرانی در دانشگاه هرمزگان