مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-04سياسي

اختصاص سهمیه سالانه 200 نفر امریه نظام وظیفه به شرکت های خلاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خاکساری خاطرنشان کرد: با پیگیری های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو های مسلح با پذیرش نیرو های امریه نظام وظیفه در شرکت های خلاق به مدت دو سال و به تعداد .

- رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از موافقت ستاد کل نیرو های مسلح با اختصاص سهمیه کارکنان وظیفه مورد نیاز شرکت های خلاق به مدت دو سال و به تعداد سالیانه 200 نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد خاکساری خاطرنشان کرد: با پیگیری های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو های مسلح با پذیرش نیرو های امریه نظام وظیفه در شرکت های خلاق به مدت دو سال و به تعداد 200 نفر در سال موافقت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه اختصاص یافته به شرکت های خلاق، جدا از سهمیه هزار و 500 نفره اختصاص یافته به شرکت های دانش بنیان است و با توجه به اهمیت شرکت های صنایع خلاق در زیست بوم نوآوری کشور تلاش معاونت بر این است که سهمیه تخصیصی به صنایع خلاق در سال های آینده افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه سالانه 200 نفر امریه نظام وظیفه به شرکت های خلاق

اختصاص سهمیه سالانه 200 نفر امریه نظام وظیفه به شرکت های خلاق