مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-30فرهنگي

برگزاری هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم


نشست هم اندیشی معاونان مطبوعاتی و اطلاع رسانی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه جزیره قشم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم،  ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم  در نشست هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم در سالن اجتماعات منطقه آزاد برگزار شد، اظهار داشت : قشم با وجود فرهنگ غنی و نزدیکی فرهنگی با بسیاری از کشورهای منطقه، می تواند نقش موثر و قابل توجه در حوزه دیپلماسی فرهنگی کشور ایفا کند.

وی افزود: برای توسعه مناسبات و رویدادهای فرهنگی و هنری در قشم نیازمند سیاست گذاری دقیق و نگاهی ویژه جهت بهره مندی از توانایی و ظرفیت های موجود در اهالی فرهنگ و هنر جزیره هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: در مجموعه منطقه آزاد قشم امیدواریم با همراهی و همکاری نزدیک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می توان رویدادها و اتفاقات خوبی را عرصه های فرهنگی و هنری رقم زد.

رسالت هنرمندان امید آفرینی در جامعه است  حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه اظهار کرد : باید از استعدادها و توانمندی های موجود در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله در رسانه ها، کتاب ها، هنرهای نمایشی و تجسمی موجود در جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم

برگزاری هم اندیشی معاونان وزارت ارشاد با اهالی هنر و رسانه قشم