مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-29اقتصادي

منصوری: متروی پرند با حضور رییسی افتتاح و به بهره برداری می رسد


معاون اجرایی رییس جمهور از افتتاح متروی پرند با حضور رییس جمهور فردا - پنج شنبه - خبر داد و گفت: این پروژه بعد از 14 سال فردا با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- معاون اجرایی رییس جمهور از افتتاح متروی پرند با حضور رییس جمهور فردا - پنج شنبه - خبر داد و گفت: این پروژه بعد از 14 سال فردا با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: رییس جمهور در بازدید سال گذشته خود از این پروژه دستور دادند که پروژه تکمیل شود، نزدیک به 1000 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد و به لطف خدا فردا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از تکمیل4000 واحد مسکونی در شهر پرند و رباط کریم و افتتاح هم زمان آن با متروی این شهر خبر داد.

معاون اجرایی رییس جمهور از سفر هفته آینده هیات وزیران به استان البرز خبر داد و افزود: بعد از سفر اول هیات دولت به این استان حدود 19 هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود 4000 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تزریق شد.

روز گذشته - سه شنبه - نشستی با حضور رییس جمهور و فعالان اقتصادی و عمرانی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد از جمله افتتاح هفت کیلومتر از بخش شمالی کمربندی شهید سلیمانی و به بهره برداری رسیدن پروژه های آب، فاضلاب، تصفیه خانه و مسکن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: متروی پرند با حضور رییسی افتتاح و به بهره برداری می رسد

منصوری: متروی پرند با حضور رییسی افتتاح و به بهره برداری می رسد