مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-05سياسي

درخواست اعضای خانه مطبوعات زنجان بر اجرای صریح و صحیح اساسنامه


شماری از اعضای خانه مطبوعات با توجه به نزدیکی انتخابات این خانه در نامه ای به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خواستار اجرای صریح و صحیح اساسنامه خانه مطبوعات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، باتوجه به اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مورد عضوگیری خانه مطبوعات و ویرایش مشکلات به وجود آمده در پروفایل اعضا، مهلت ثبت نام و ویرایش تا پایان 13 آذرماه 1402 به اعلام شده بود.

با توجه به عدم رعایت اساسنامه از سوی هیئت مدیره فعلی خانه مطبوعات استان زنجان و عدم برگزاری مجمع عمومی سالیانه تعدادی از اعضای این خانه در نامه ای به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رعایت قانون طبق اساسنامه خانه مطبوعات شدند.

در قسمتی از این نامه آمده است: برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات به صورت حضوری بر اساس فصل چهارم ماده 16 اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه های استان خواست اعضا است.

همچنین با توجه به عدم گزارش دهی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از سال 1397 تاکنون و با استناد به بند 4 ماده 17 اساسنامه درخواست می شود هیئت مدیره فعلی و بازرسان نسبت به ارائه گزارش ها و تراز مالی به اعضای خانه به صورت حضوری در مجمع عادی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعضای خانه مطبوعات زنجان بر اجرای صریح و صحیح اساسنامه

درخواست اعضای خانه مطبوعات زنجان بر اجرای صریح و صحیح اساسنامه