مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-28بين الملل

روایت اسرای زن فلسطینی از شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی


زنان فلسطینی که شب گذشته در چارچوب توافق میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی از زندان های این رژیم آزاد شدند از شکنجه های اشغالگران صهیونیست خبر دادند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: عطاف جرادات زن 50 ساله فلسطینی که به مادر اسرا نیز معروف است چرا که فرزندان و اعضای خانواده اش بدون دلیل توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شده اند در زمان آزادی تاکید کرد: غبار روی پوتین نیروهای مقاومت فلسطین تاج سر تمام ما است.

نفوذ حماد نوجوان فلسطینی که در جریان چهارمین مرحله از آزادسازی اسرا توسط رژیم صهیونیستی آزاد شد در سخنانی تاکید کرد: ما به صورت گسترده توسط اشغالگران صهیونیست در زندان شکنجه شدیم.

این شکنجه ها مشخصاً در جریان روند آزادی تشدید شد.

دجانه عطون یکی دیگر از اسرای فلسطینی که در مرحله چهارم طی شب گذشته آزاد شده است در سخنانی تاکید کرد: اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می برند.

پیش از این نیزمیسون الجبالی قدیمی ترین اسیر زن فلسطینی که به تازگی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده در گفتگو با الجزیره با اشاره به سختگیری ها و خشونت های اشغالگران علیه اسرا گفت که بسیاری از اسرای زن در نتیجه همین سخت گیری ها بیمار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اسرای زن فلسطینی از شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی

روایت اسرای زن فلسطینی از شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی