مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-05بين الملل

گروکشی در کنگره آمریکا بر سر تداوم کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی


کنگره آمریکا پس از انتخاب مایک جانسون، به عنوان رییس جدید مجلس نمایندگان در 25 اکتبر، هبچ یک از بسته های کمکی به اوکراین را تصویب نکرده و تاریخ بررسی لایحه بودجه برای کی یف هنوز تصویب نشده است.

- کنگره آمریکا پس از انتخاب مایک جانسون، به عنوان رییس جدید مجلس نمایندگان در 25 اکتبر، هبچ یک از بسته های کمکی به اوکراین را تصویب نکرده و تاریخ بررسی لایحه بودجه برای کی یف هنوز تصویب نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این در حالی است که لوید آستین، رییس پنتاگون، در جریان سفر به کی یف، بسته کمکی بعدی به مبلغ 100 میلیون دلار را اعلام کرد، اما این بسته بخشی از بودجه تایید شده قبلی است.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است: هیچ راهی برای دور زدن این حساب ساده وجود ندارد، اگر بودجه ای برای تامین سلاح به اوکراین وجود نداشته باشد، ما به سادگی نمی توانیم به تامین سلاح ادامه دهیم.

جانسون رییس مجلس نمایندگان در پاسخ به درخواست کاخ سفید برای تسریع در تصویب کمک به کی یف، گفت که هنوز جوابی نسبت به نگرانی های خود در مورد استراتژی در خصوص اوکراین را دریافت نکرده و جمهوری خواهان می خواهند این درخواست را فقط با تخصیص بودجه برای حفاظت از مرزهای دولتی بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی در کنگره آمریکا بر سر تداوم کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی

گروکشی در کنگره آمریکا بر سر تداوم کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی