مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-11اقتصادي

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی


متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت یک سامانه صوتی با قابلیت کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی بدون نیاز به دخالت انسان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسام کافیان عطاری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: محصول دانش بنیان ما دستگاهی صوتی برای دسته بندی و کنترل کیفی تولیدات صنعتی به تعداد بالا است.

دستگاه ما می تواند این کنترل کیفی را با دقت و سرعت بسیار بالاتر از انسان به صورت کاملا خودکار انجام دهد.

وی با بیان این که هدف شرکت ما، تبدیل فرآیندهای کنترل کیفی برخط صنعتی به مدل هایی با کارایی و دقت اختصاصی است، اظهار کرد: سیستم های کنترل کیفی اتوماسیون صنعتی هوشمند مبتنی بر بینایی ماشین این شرکت به کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری و تضمین کیفیت منجر می شود.

مدیرعامل این شرکت درباره جامعه هدف محصولات این شرکت، اظهار کرد: بیشتر جامعه هدف ما صنعت خودرو و قطعه سازان این صنعت هستند و در زمینه های دیگر، بیشتر صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد مورد نظر ماست.

کافیان عطاری با بیان اینکه بزرگترین دستاورد شرکت این است که توانسته یک تیم از تخصص های بسیار متنوع را در کنار هم جمع کند، تصریح کرد: ما به دنبال انجام کارهایی هستیم که تا این لحظه در کشور انجام نشده است، در واقع در مورد بسیاری از محصولات، بومی سازی انجام داده و برای نخستین بار آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی