مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-09اقتصادي

مدیرعامل ستاد معاینه فنی: جریمه دیرکرد دریافت معاینه فنی در قانون پیش بینی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران و رییس کمیته تخصصی ستاد های معاینه فنی کلان شهر ها ضمن حضور در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر ها به تبیین مطالبات ستاد های معاینه .

- رییس کمیته تخصصی ستاد های معاینه فنی کلان شهر های ایران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر ها حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران و رییس کمیته تخصصی ستاد های معاینه فنی کلان شهر ها ضمن حضور در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان شهر ها به تبیین مطالبات ستاد های معاینه فنی کلان شهر ها در راستای افزایش اثر بخشی معاینه فنی در بحث کاهش آلودگی هوا و تصادفات پرداخت.

در ابتدای این نشست مالکی با اشاره مختصری به تاریخچه معاینه فنی در ایران و سایر کشور ها و همچنین اهم قوانین مربوطه به این صنعت خدماتی، گزارشی از مجموعه اقدامات ستاد معاینه فنی شهر تهران در راستای ماموریت سازمانی، ارتقا کیفی خدمات و بهبود کسب و کار با استفاده از ظرفیت موجود در مراکز معاینه فنی، ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ستاد معاینه فنی: جریمه دیرکرد دریافت معاینه فنی در قانون پیش بینی شود

مدیرعامل ستاد معاینه فنی: جریمه دیرکرد دریافت معاینه فنی در قانون پیش بینی شود