مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-13سياسي

وجود 15 هزار خطوط ریلی اصلی و فرعی در کشور/استقرار پلیس راه آهن در 25 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: - فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: راه آهن در سه حوزه توسعه، ایمنی و امنیت فعالیت میکند که دو بخش نخست مربوط به سازمان راه آهن و بحث امنیت مربوط به پلیس راه آهن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت اله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: راه آهن در دنیا یکی از بهترین، امن ترین و مطمئن ترین راه های حمل و نقل است.

راه آهن به جهت ارزانی، دوستداری محیط زیست و.

از بهترین راه های حمل و نقل است.

او در ادامه گفت: از حدود 90 سال پیش که راه آهن در کشور ما راه افتاده است و از سال 1311 پلیس راه آهن به عنوان یک پلیس مستقل شروع به کار کرد؛ و در حال حاضر حدود 15 هزار خطوط ریلی اصلی و فرعی داریم که مانند سلسله اعصاب شهر ها را به یک دیگر متصل می کند؛ و پلیس راه آهن در 25 استان مستقر است و بر امنیت آن مناطق نظارت دارد.

وی افزود: راه آهن در سه حوزه توسعه، ایمنی و امنیت فعالیت میکند که دو بخش نخست مربوط به سازمان راه آهن و بحث امنیت مربوط به پلیس راه آهن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 15 هزار خطوط ریلی اصلی و فرعی در کشور/استقرار پلیس راه آهن در 25 استان

وجود 15 هزار خطوط ریلی اصلی و فرعی در کشور/استقرار پلیس راه آهن در 25 استان