مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-18اقتصادي

رویداد ملی اشتغال 30 آذر ماه در شهرکرد برگزار می شود


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد ملی اشتغال 30 آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می شود.

- محسن مولوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رویداد ملی اشتغال 30 آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: رویداد ملی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان طی 2 فراخوان انجام می شود، اولین فراخوان به کارفرمایان ارسال شده تا تعداد نیروی مورد نیازشان را از نظر میزان تحصیلات، جنسیت و گروه سنی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: طی فراخوان دوم به افراد جویای شغل، فارغ التحصیلان دانشگاهی و تمامی علاقه مندان به استخدام در کارخانه جات و صنایع اطلاع داده می شود و در همان روز ارتباط مستقیمی بین کارفرمایان و افراد جویای کار برقرار می شود و بدون هیچ واسطه ای افراد به واحدهای تولیدی معرفی می شوند.

مولوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد ملی یک روزه فرهنگ سازی در خصوص آشنایی افراد جویای کار با ظرفیت های شغلی موجود و مورد نیاز کارفرمایان و همچنین اطلاع کارفرمایان از ظرفیت نیروی انسانی بیکار در جامعه است.

وی عنوان کرد: بستری تحت عنوان سامانه جست و جوی شغل در دسترس عموم مردم و متقاضیان کار قرار می گیرد که با وارد شدن به این سامانه مشخصات و رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی اشتغال 30 آذر ماه در شهرکرد برگزار می شود

رویداد ملی اشتغال 30 آذر ماه در شهرکرد برگزار می شود