مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-10بين الملل

زاخارووا: روسیه اجازه حضور «کشور نازی» در مرز را نمی دهد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، مسکو به اوکراین اجازه نخواهد داد به عنوان «کشور نازی» تهدیدی را هم برای روسیه و هم برای دیگر کشورها ایجاد کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، مسکو به اوکراین اجازه نخواهد داد به عنوان کشور نازی تهدیدی را هم برای روسیه و هم برای دیگر کشورها ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه طی مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری فرانسه تایید کرد که اهدافی نظیر نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین همانطور که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در ابتدای عملیات نظامی در فوریه 2022 اعلام کرد، پابرجا می باشد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد، اتفاقاتی که بحران اوکراین را احاطه کرده، موجب شد تا روسیه نیاز بداند عملیات ویژه نظامی خود را در اوکراین آغاز کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای این خصومت ها، نئونازی ها (اوکراینی ها) از جمعیت غیرنظامی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و به طرز وحشیانه ای با زندانیان روسی در حین جنگ رفتار کرده اند.

ما اجازه نخواهیم داد که یک کشور نازی در مرزهای ما حضور داشته باشد و بخواهد خطری برای روسیه و همسایه هایش ایجاد کند.

ماریا زاخارووا در پاسخ به سوالی مبنی بر حل وفصل درگیری کنونی میان روسیه-اوکراین بیان کرد: تنها راه برای رسیدن به صلحی بادوام، تحقق تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: روسیه اجازه حضور «کشور نازی» در مرز را نمی دهد

زاخارووا: روسیه اجازه حضور «کشور نازی» در مرز را نمی دهد