مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-18اجتماعي

22 نقطه حادثه خیز در همدان رفع مشکل می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همدان دارای 52 نقطه حادثه خیز است که امسال 22 نقطه رفع مشکل می شود و برای 30 نقطه دیگر نیز طی سال آینده برنامه ریزی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهرداد آهکی ظهر امروز در نشست خبری در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی اعزام بیش از 18 هزار زائر اربعین با 100 دستگاه اتوبوس انجام شد و مشکلی در این ایام نداشتیم.

وی با بیان اینکه در این مدت 43 درصد کاهش تصادفات جاده ای را نسبت به مدت مشابه داشتیم گفت: این مهم دست یافتنی نبود مگر با همکاری همه دستگاه ها.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه در زمینه کاهش تصادفات فوتی همدان رتبه پنجم کشور در هفت ماه اخیر را داشت گفت: امیدواریم در 9 ماهه امسال و در پایان سال در تمام زمینه ها به رتبه اول یا دوم برسیم.

وی با بیان اینکه پلیس راه نیز رتبه اول کشور را کسب کرده که نشان دهنده موفقیت عملیات حمل و نقل است گفت: در زمینه روکش آسفالت راه ها 500 کیلومتر انجام شده است این در حالی است که در برش استانی 150 کیلومتر بود و ما 350 کیلومتر بیشتر انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 نقطه حادثه خیز در همدان رفع مشکل می شود

22 نقطه حادثه خیز در همدان رفع مشکل می شود