مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-03دانش

استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از 40 باب گذشت.

- ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از 40 باب گذشت.

مصطفی آمون، 12 آذر در جمع خبرنگاران گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از 40 باب گذشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تخصصی شدن فعالیت های خواهران در عرصه های زن و خانواده، سبک زندگی، حجاب و عفاف، بزرگداشت فعالیت های ملی و مذهبی، آموزش و توانمندسازی بانوان و دختران در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اولویت برنامه های آنها است.

وی با بیان این مطلب که نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود، افزود: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در راس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه ها با مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران

استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران