مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:412023-11-26اقتصادي

بحران آبی نظرآباد پیش از وقوع خفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، شهرستان نظرآباد و شهرهای هشتگرد و مهستان از شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز با جمعیتی قریب به 400 هزار نفر سال هاست با کمبود آب شرب و کاهش سطح آب های زیرزمینی مواجه هستند و این در حالی است که سد طالقان در مجاورت این شهرستان ها واقع شده است.

سد طالقان همواره منبع دائمی تأمین آب برخی از استان های هم جوار بوده اما متأسفانه خود شهرستان های مجاور این سد در استان البرز از آن بی بهره بوده اند و این موضوع همواره مورد مطالبه مردم این شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ بوده است.

علی حدادی، نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان، در این رابطه، گفت: دریافت حق آبه شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ همواره یکی از مطالبات مردم شریف این شهرستان ها بوده که متأسفانه با بی توجهی در طی سال های گذشته با کاهش سطح آب های زیرزمینی و کاهش کیفیت آب به صورت جدی تری خود را نشان داده؛ از همین رو برای رفع این دغدغه، به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات مردم از روزهای نخستین ورود به مجلس شورای اسلامی در دستور کار اینجانب قرار گرفت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در ادامه با بیان اینکه موضوع حق آبه مردم شهرهای نظرآباد، هشتگرد و مهستان از سد طالقان، موجب اولین تذکر بنده به وزیر سابق نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آبی نظرآباد پیش از وقوع خفه شد

بحران آبی نظرآباد پیش از وقوع خفه شد