مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-18اقتصادي

معرفی 30 مشاور املاک ملایری متخلف به تعزیرات


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از بازرسی منظم بیش از 300 بنگاه مشاور املاک طی دو ماه اخیر در شهرستان خبر داد و گفت: در کمتر از سه ماه اخیر 77 بازرسی از مشاوران املاک به همراه گشت های مشترک شامل اماکن، - ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از بازرسی منظم بیش از 300 بنگاه مشاور املاک طی دو ماه اخیر در شهرستان خبر داد و گفت: در کمتر از سه ماه اخیر 77 بازرسی از مشاوران املاک به همراه گشت های مشترک شامل اماکن، تعزیرات، پلیس اقتصادی، راه و شهرسازی و اتحادیه مشاورین املاک انجام شده است.

وحید فارسی 27 آذر در جمع خبرنگاران، افزود: از این تعداد مشاور املاک، 30 مورد که تخلفاتی همچون فعالیت غیرمجاز و بدون مجوز و اخذ کمیسیون های غیرقانونی و بیشتر از حد تعیین شده داشتند به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی اظهار کرد: دریافت کمیسیون بالاتر از نرخ مصوب، ارائه ندادن کد رهگیری، همدستی با موجران برای بالا بردن نرخ بهای اجاره یا فروش ملک بسیار بیشتر از قیمت منطقه ای از تخلفات موسوم بعضی از بنگاه های املاک است که با این تخلفات به صورت مسمتر و پیوسته برخورد قانونی می کنیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: در پی بازرسی بازرسان اداره صمت از فروشگاه های عرضه آجیل، شیرینی و شکلات طی چند روز اخیر مقادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30 مشاور املاک ملایری متخلف به تعزیرات

معرفی 30 مشاور املاک ملایری متخلف به تعزیرات