مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-14حوادث

پوشش ترافیکی محورهای کوهستانی و جلگه ای گیلان


رییس پلیس راه استان با اشاره به پوشش شبانه روزی سه گردنه برف گیر پر تردد گیلان در طرح زمستانی سال جاری، گفت: پیش بینی پوشش ترافیکی محور سیاهکل به دیلمان و سایر محورهای کوهستانی و جلگه ای در هنگام بارش برف نیز در دستورکار پلیس قرار دارد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه استان با اشاره به پوشش شبانه روزی سه گردنه برف گیر پر تردد گیلان در طرح زمستانی سال جاری، گفت: پیش بینی پوشش ترافیکی محور سیاهکل به دیلمان و سایر محورهای کوهستانی و جلگه ای در هنگام بارش برف نیز در دستورکار پلیس قرار دارد.

سرهنگ جاور صفاری امروز 23 آذر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس گیلان از 20 آذرماه آغاز و تا 20 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس و سایر دستگاه های متولی اجرای این طرح، خدمتگزاران مردم هستند و برای امنیت و آسایش آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: 58 تیم گشت و 344 نفر به صورت مستقیم در طرح زمستانی پلیس گیلان برای تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی معابر به خصوص در زمان بارش برف، پیشگیری از انسداد مسیرها و مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی به منظور کاهش جان باختگان تصادفات، فعالیت می کنند.

رییس پلیس راه استان گیلان با اشاره به پوشش شبانه روزی سه گردنه برف گیر و پر تردد حیران، زندانه و الماس گیلان در طرح زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ترافیکی محورهای کوهستانی و جلگه ای گیلان

پوشش ترافیکی محورهای کوهستانی و جلگه ای گیلان