مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-18اقتصادي

لطمه 7 درصدی تصادفات رانندگی به تولید ناخالص ملی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه تصادفات رانندگی هفت درصد به تولید ناخالص ملی لطمه می زند، گفت: میزان جانباختگان در کشور باید 31 درصد کاهش یابد و در طول برنامه هفتم توسعه باید به کاهش 50 درصدی برسد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه تصادفات رانندگی هفت درصد به تولید ناخالص ملی لطمه می زند، گفت: میزان جانباختگان در کشور باید 31 درصد کاهش یابد و در طول برنامه هفتم توسعه باید به کاهش 50 درصدی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکمال هادیانفر در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهارکرد: امروز با 85 میلیون نفر، جمعیت بیش از 52 میلیون نفر دارای گواهینامه هستند.

همچنین حدود 40 میلیون وسیله نقلیه در کشور مورد استفاده قرار می گیرد که 47 درصد این وسایل نقلیه در سن فرسودگی قرار دارند.

سال گذشته 35 میلیارد تردد در شهرها و هفت میلیارد در جاده ها داشتیم که میزان افزایش تردد در جاده های کشور حدود شش درصد بوده است.

وی ادامه داد: طبق قانون برنامه هفتم توسعه باید سالانه 10 درصد آمار کشته شدگان سوانح رانندگی را کمتر کنیم.

یعنی با توجه به اینکه سال 1403 اولین سال اجرای برنامه هفتم خواهد بود، هدف گذاری برای این سال، کاهش 10 درصدی آمار جان باختگان تصادفات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطمه 7 درصدی تصادفات رانندگی به تولید ناخالص ملی

لطمه 7 درصدی تصادفات رانندگی به تولید ناخالص ملی