مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-04دانش

ارائه یافته های داده های شناور کاوشگر خلیج فارس و وضعیت آلاینده های دریایی


12 سخنرانی علمی در خصوص علوم دریایی و اقیانوسی در هفته پژوهش و فناوری 1402، توسط محققان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به صورت مجازی ارائه می شود.

- 12 سخنرانی علمی در خصوص علوم دریایی و اقیانوسی در هفته پژوهش و فناوری 1402، توسط محققان پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به صورت مجازی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این سخنرانی ها جدیدترین اطلاعات جمع آوری شده در تحقیقات دریایی سال 1400 با شناور کاوشگر خلیج فارس پس از آنالیزهای آزمایشگاهی و تحلیل های آماری و همچنین تدوین مقالات و گزارش های علمی ارائه می شود.

به نقل از از روابط عمومی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، جزییات و برنامه های برگزاری این سخنرانی ها بدین شرح اعلام می شود: دوشنبه 20 آذر * مشخصات لایه بندی و توده های آب در تنگه هرمز با استفاده از داده های ‏CTD توسط دکتر صمد حمزه یی، * ارزیابی فصلی شیمی کربنات، هیپوکسی و وضعیت اسیدی شدن آب در خلیج فارس و دریای عمان توسط دکتر ابوالفضل صالح، * ارزیابی فصلی هیدروشیمی آب (مواد مغذی و کلروفیل آ) در خلیج فارس توسط دکتر مریم قائمی، * ارزیابی تغییرات فصلی هیدروشیمی در دریای عمان: مواد مغذی و کلروفیل آ در آبهای ساحلی و ‏فراساحلی توسط دکتر حمید ارشادی فر، سه شنبه 21 آذر * جوامع فیتوپلانکتونی در خلیج فارس و دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یافته های داده های شناور کاوشگر خلیج فارس و وضعیت آلاینده های دریایی

ارائه یافته های داده های شناور کاوشگر خلیج فارس و وضعیت آلاینده های دریایی